Türkiye de ve %100 Yerli Diş Macunu Üreticisi

Diş Macunu üretimine 1995 yılında başlaya SPC Kozmetik, diş macunu üretimindeki deneyimini geliştirip, diş macunu çeşitlerini çoğaltmıştır. Bitkisel Diş Macunu, Çocuk Diş Macunu, Jel Diş Macunu, Diş Pastası, Diş Tozu olarak portföyünü geliştirmiştir. Diş Macunu çeşitleri yanı sıra, Ağız Çalkalama Suyu - Gargara üretimine de başlamıştır. Alkolsüz Ağız Çalkalama Suyu - Gargara ve Bitkisel Ağız Çalkalama Suyu - Gargara olarak iki farklı çeşit altında üretim yapılmaktadır. Firmamız %100 Yerli sermaye ile ürünlerinin üretimini yapmakta ve Yerli Üreticiler grubunda bulunmaktadır.

Diş Macunu

Diş Macunu Üretimi

Diş Macunu Üreticileri

Firmamız Diş Macunu üretimin de 15 ml, 25 ml, 50 ml, 60 ml, 75 ml, 100 ml, 125 ml, 150 ml arasında değişen hacimlerde üretim imkanına sahiptir. Yıllık 6.000.000 adet diş macunu üretim kapasitesi ile hizmet veren firmamız, yerli diş macunu üreticisi konumunda her geçen gün kendini geliştirmektedir.

Ağız Çalkalama Suyu

Fason Üretim

Private Label Yerli Üreticileri

Üretim ve Dolum

Yerli Diş Macunu üretimi ve dolumu yapan firmamız, makine parkurunda yer alan 2 Otomatik Diş Macunu dolum hattı ve 1 Otomatik Ağız Çalkalama Suyu dolum attı ile müşterilerine fason üretimlerde de hizmet vermektedir. Toplam günlük 4000 lt diş macunu ve 2000 lt ağız çalkalama suyu mixeri ile hizmet veren firmamız yaklaşık 50.000 adet/gün dolum kapasitesi ile kendi markası ve fason markalar ile üretim yapmaktadır. Firmamız kendi markası ile imalatın yanı sıra, yurtiçi ve yurtdışından gelen fason üretim taleplerinide değerlendirmektedir. Gerek kendi bünyesinde oluşturuluşmuş spesifikasyonları kullanarak, gerek müşteri firmalara ait spesifikasyonlar ile üretim yapabilen firmamız, yurtiçinde ve yurtdışında farklı markalar ile imalat yapmaktadır. Yurtiçinde DİFAŞ ( Difaş ), GAMANOLL (Gamma Kozmetik), ECODENT (Petra / Eko Kimya), Mr. Fresh (Er-Se Sağlık Hizmetleri), Spumy (7K Dağıtım ), Terko (Demre Kozmetik), gibi markaların, yurtdışında da Gigafresh (Sudi Arabistan, Yemen), Abaan (Birleşik Arap Emirlikleri) gibi farklı ülkelerde satılan ürünlerin imalatı firmamız tarafından gerçekleştirilmektedir. Üretim Öncesi AR-GE Laboratuvarı Fason üretim öncesi, müşteri firma tarafından temin edilen veya müşteri firmanın isteği ile revize edilen formüller, fiziko-kimyasal laboratuvarımızda personelimizce karışıma tabi tutulur. Yapılan testler sonucunda stabilite problemi yaşamayan formüller, imalat aşamasına geçilebilmesi için spesifikasyon olarak tanımlanır ve kayıt altına alınır. Üretim Aşaması Yapılan çalışmalar sonucunda uygun görülen formüller için, imalat hatlarına uygun olarak iş emirleri açılarak üretim aşamasına geçilir. Üretim aşamasında Pilot imalat yapılır ve AR-GE’nin ön göremediği problemler oluşursa, Üretim ve AR-GE bölümleri ortaklaşa bu problemleri elemine eder. Formülasyon ve Üretim proseslerinde gerekli revizyonlar yapılarak ürün reçeteleri ve spesifikasyonları güncellenir. Güncelleme ürün yapısında değişiklik yapılmasını gerektiriyor ise, müşteri firmadan onay alınarak bu işlem tamamlanır. Birincil üretim aşamasından sonra, müşteri firmanın gereksinimleri doğrultusunda ikincil üretim aşamasına geçilir. Bu aşamada ambalajların ne şekilde kullanılacağından, sevkiyat aşamasının gerekliliklerini karşılanmasına kadar tüm noktalar incelenir ve bu doğrultuda üretim yapılır. Sevkiyat Aşaması SPC Kozmetik depolama ve sevkiyat aşamasında, kendi bünyesinde geliştirdiği ERP programı tarafından oluşturulan ve sevki gerçekleştirilen ürünlerin takibinde kullanılan QR Barkod uygulamasını kullanmaktadır. Bu uygulama sayesinde, müşteri firmalardan gelebilecek talepler doğrultusunda, firmalar için gerçekleştirilen sevkiyatlarda parti kodu – varış noktası eşleştirilmesi yapılabilmektedir.

Ürün Geliştirme

Ürünün Geliştirilmesi; pazara ,mevcut ürüne kıyasla müşteri ihtiyaçlarına daha uygun olan bir ürünün sunulmasını amaçlayan bir süreçtir. Ürün geliştirme sürecinde yeni ürün fikirleri çeşitli kaynaklardan gelebilmektedir. Müşteri şikayetleri veya önerileri, pazar araştırmalarının gösterdiği ihtiyaçlar, tedarikçilerin veya üreticilerin fikirleri, Ar-Ge’nin önerileri yeni ürün önerisi getirebilmektedir. Değişimin hüküm sürdüğü günümüzün rekabetçi Pazar ortamında giderek önem kazanan sürekli iyileştirme, müşterilerin aradıklarından daha iyisini bulabilmeleri için, firmamızı sürekli daha iyiyi üretmeye zorlamaktadır. Ürün geliştirmede firma içindeki her bölümün rolü önemli olmakla birlikte yeni ürün geliştirme, şirketimizin Ar-Ge çabalarıyla firmamız için orijinal yeni bir ürün geliştirmesi, ürün iyileştirmeleri ile gerçekleştirilmektedir. ürün Geliştirme Ürün geliştirme çalışmaları esnasında uygulanan stabilite testleri ile, geliştirilen yada formülasyonu güncellenen ürünlerin, 1,3,6,9,12,18,36. aylardaki Reolojik ve Mikrobiyal aktiviteleri incelenir. Bu testler sonucunda ürünün üretilmesine veya revizyonuna karar verilerek, gerekli süreçler başlatılır. Yeni ürün geliştirmede sayısız yeni fikirle başlayan süreçte, bu fikirlerin hedefler ve eldeki kaynaklar doğrultusunda elimine edilmesiyle odak noktası giderek daraltılarak pazara sunulan bir yeni ürün ortaya çıkartılmaktadır.

İletişim

SPC Kozmetik Yazılım San. ve Tic. Ltd Şti. +90 216 319 52 70 Facebook Twitter Instagram Google Plus Google Plus

Sıkça Sorulan Sorular

Avrupa Birliği Sağlık & Tüketici Koruma Direktörlüğü (EUROPEAN COMMISSION HEALTH & CONSUMER PROTECTION DIRECTORATE) bünyesinde faaliyet gösteren kurumların yayınladığı florürlü ağız bakım ürünlerinin (diş macunu ve ağız çalkalama suyu) florür bileşenleri açısından güvenilirliği ile ilgili bilimsel geçerlilik taşıyan yayınlar aşağıda verilmiştir.   SCCNFP/0653/03 Final SCCP/0882/05

Florür zararlı mıdır ?

Perşembe, 24 Kasım 2016

Florür ile ilgili sosyal medyada yayınlanan değişik bilgiler, özellikle kanser ve down sendromuna yolaçtığına dair öngörüler, tüketicilerin aklını karıştırmaktadır. Bu konu ilgili olarak  Türk Pedodonti Derneği Başkanı sayın Prof. Dr. Figen Seymen'in yaptığı açıklama gazetelerde yayınlanmıştır. 13 Haziran 2016 tarihli Cumhuriyet Gazetesinde yapılan alıntı aşağıda verilmiştir.

SPC Kozmetik firması, İstanbul Beykoz yerleşkesinde bulunan ve gerek kendi markası ile gerek müşterilerinin markası ile üretim faaliyetlerini sürdürmektedir. Kendi markası ile üretmiş olduğu ürünleri yurtiçi ve yurtdışı pazarlara "Toptancı" firmalar kanalı ile dağıtım yapan firmamızın, kendi bünyesinde "Aktif Satış" yapan elemanı yoktur. Günümüzde farklı bölge ve şehirlerde, gerek belediyeden izin alınarak, gerek Ağız ve Diş Hastaneleri Yönetimlerinden izin alınarak, stand üzerinde yapılan Aktif S...

Diş macunu tüplerinin arka üst bölümünde bulunan değişik renklerdeki dikdörtgenlerin diş macunu içeriği ile hiçbir ilgisi yoktur. peki Diş macunu tüpünün arkasındaki renkler ne ifade ediyor ? Bu dikdörtgenler otomatik dolum makinelerinde diş macunu tüplerinin düzgün yapıştırılması için tüp üreticisi tarafından tüp imalatı sırasında basılan fotosel işaretleridir. Bu fotosel işaretleri dolum makinaları tarafından görülerek tüpün devamlı olarak aynı noktandan yapışmasını sağlamaktadırlar. T...

Kozmetik üreticileri tarafından kozmetik ürün ambalajlarına yazılan “5324 Sayılı Kozmetik Kanununa göre üretilmiştir” “Sağlık Bakanlığı`na bildirimi yapılmıştır” vb. Kozmetik Kanunu ve/veya Kozmetik Yönetmeliğinin isim ve/veya tarih/sayısı ile Sağlık Bakanlığının logolarının kullanılması uygun olmayıp, bunlar Bakanlık tarafından verilen herhangi bir ruhsat, izin veya onay anlamı taşımamaktadır. Bu konu ile ilgili resmi bilgiye Sağlık Bakanlığı Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu'nun www.t...

Tüm kimyasal maddeler gibi florür (florid) de belli oranlarda vücuda girdiğinde zararlı olmakla beraber diş çürüklerini önlemeye yarayan etken maddelerin en başında gelmektedir. Market ve eczanelerde satılan diş macunlarının büyük çoğunluğu florürlü diş macunlarıdır. Florür kaynağı olarak sodyum florür (sodium fluoride)  ve  sodyum monoflorofosfat (sodium monofluorophosphate) diş macunlarında en çok kullanılan etken hammaddelerdir. Bu hammaddelerin ağız bakım ürünlerindeki  kullanım oranları  ülkemi...